poniedziałek, 17 marca 2014

Moja pierwsza wygrana aukcja

Gratulujemy! Wygrałeś Aukcję za10groszy.pl

W ciągu dosłownie kilkunastu minut od założenia konta w serwisie i dokonaniu zakupu promocyjnego pakietu BIDów (600 BIDów za 45zł zamiast 90zł), otrzymałem maila o powyższej treści. Przedmiotem aukcji DEBIUT był pakiet 200 BIDów + bon o wartości 50zł. Nic wielkiego, ale poświęcając tak mało czasu na prawdę się opłacało.

Cena za jaką wylicytowałem przedmiot to 1,03zł. Wcześniej przyglądając się trwającym aukcjom wiele razy zwlekałem z licytacją. Ku mojemu zdziwieniu przedmioty warte 80zł (pakiet 200 BIDów + bon o wartości 50zł), kończyły się zaledwie na kilku groszach. Jeśli nie wierzycie, sprawdźcie sami zakończone aukcje DEBIUT w serwisie za10groszy, lub obserwujcie trwające.



Podsumowując:
Wartość przedmiotu to 80zł.
Koszty jakie poniosłem to 1,03zł (cena przedmiotu) + 13,5zł (koszt BIDów) = 14,53zł
Zysk więc łatwo obliczyć: 80 - 14,53 = 65,47zł

Ja swoje BIDy na star kupiłem. Ty nie musisz tego robić. Są sposoby na darmowe doładowanie konta.
BIDy możesz również otrzymać polecając serwis za10groszy w programie partnerskim, wymieniając zgromadzoną prowizję właśnie na BIDY. Jest to więc sposób na całkowicie darmowy zakup wartościowych przedmiotów. Wystarczy jedynie odrobina wolnego czasu i pomysłowość.

Swojej przygody z serwisem nie zaprzestałem na wygraniu jednej aukcji. Łącznie za 45zł zł wygrałem 3 przedmioty o łącznej wartości 145zł, przy czym na moim koncie zostało nieco BIDów umożliwiających dalszą licytację. Więcej na ten temat przeczytasz w moim artykule o początkach wserwisie za10groszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz