niedziela, 16 lutego 2014

Moje początki w serwisie za10groszy.pl

O serwisie za10groszy.pl dowiedziałem się z reklamy telewizyjnej. Było to już jakiś czas temu gdzie zaciekawiła mnie alternatywa dla serwisu Allegro, który narzuca coraz większe prowizje od sprzedaży. Na co dzień sprzedaję trochę na aukcjach i chcąc obniżyć koszty, szukałem innego popularnego serwisu aukcyjnego. Po chwili jednak zorientowałem się, że nie jest to zwykły serwis aukcyjny gdzie użytkownicy wystawiają przedmioty. Tutaj kupujemy na trochę innych zasadach. Na początku jedynie przyglądałem się trwającym licytacjom. Wiele ciekawych przedmiotów w tym między innymi telefon wart grubo ponad 1000zł poszedł mi sprzed nosa. Postanowiłem spróbować.


Początki w serwisie za10groszy są bardzo łatwe. Pierwszą aukcję wygra każdy. Doładowałem więc konto promocyjnym pakietem 600 BIDów za 45zł (można wykorzystać tylko jeden raz, normalna cena to 90zł) i zacząłem licytować. Pierwsza aukcja jest banalnie prosta, gdyż licytują w nich tylko użytkownicy którzy dotąd nie wygrali żadnej aukcji. Pierwszym licytowanym przeze mnie przedmiotem był bon o wartości 50zł + 200 BIDów. Po niespełna kilku minutach udało mi się wygrać a aukcja skończyła się na kwocie 1,02zł.



Koszty jakie poniosłem w licytacji to koszt BIDÓW (135 BIDów) - 13,50zł + cena przedmiotu - 1,02zł. Tak więc zaoszczędziłem ponad 65zł, przy czym w pakiecie wygrałem również 200 BIDów, więc na moim koncie było więcej BIDów niż na starcie.

Postanowiłem licytować dalej. Na aukcjach było wiele ciekawych przedmiotów jak telefony, laptopy czy sprzęt RTV, jednak nie potrzebowałem na tę chwilę nic z tych rzeczy. Licytowałem więc pakiet 100 BIDów i bony zakupowe o wartości 100zł. Niewielkim nakładem czasowym i pieniężnym (tylko 45zł na starcie) udało mi się wygrać również te 2 przedmioty.

Oto lista wygranych przeze mnie aukcji:



Jak widać nic nadzwyczajnego, wystarczy trochę wiedzy na temat zasad działania serwisu za10groszy.pl, zimnej krwi i oczywiście nieco szczęścia a każdy może wygrać. W najgorszym wypadku wygrywając tylko jedną aukcję z bonem zakupowym nic nie tracisz. Inwestujesz bowiem 45zł a wygrywasz 50zł. Bony SODEXO możesz zrealizować praktycznie wszędzie, w wielu hipermarketach robiąc swoje codzienne zakupy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz